Може ли Tesla да се превърне в „енергиен крал“?
За да постигне това, Илон Мъск ще трябва да убеди купувачите на електромобили да произвеждат собствена енергия и да не ползват такава, генерирана от въглища
13:10 | 24.02.20 г. 12Изпълнителният директор на Tesla Илон Мъск. Снимка: Bloomberg/Qilai Shen
-
Expedia изненадващо отстрани двама ключови мениджъри
-
Руският съд замрази активи на още две европейски банки
-
Валутното хеджиране има все по-голям смисъл за инвеститорите
-
Х. Клинтън: България изпреварва много държави по представителство на жените на ключови позиции
-
Колко усилено Tesla трябва да се бори за вниманието на Мъск?
-
Полша инвестира 2,55 млрд. долара в подсилването на границите си с Русия и Беларус
-
Нито работят, нито учат – какво да правим с неактивните?
-
Microsoft планира най-дръзкия си ход от придобиването на Activision назам
-
Работещите в Агенцията за социално подпомагане искат второ увеличение на заплатите
-
Какво изстреля Dow до над 40 хил. пункта и защо ралито може да продължи?
-
Как Иран подготвя почвата за следващия върховен лидер
-
Dow Jones достигна рекорден връх от над 40 хил. пункта и записа пети пореден седмичен ръст
Специални проекти виж още
Финанси виж още
-
Руският съд замрази активи на още две европейски банки
2 -
Какво изстреля Dow до над 40 хил. пункта и защо ралито може да продължи?
-
Dow Jones достигна рекорден връх от над 40 хил. пункта и записа пети пореден седмичен ръст
-
ЕЦБ притиска банките да ускорят излизането си от Русия заради опасения от американски санкции
2 -
Несигурността за графика на лихвените понижения тласна надолу европейските борси
-
„Софарма имоти“ ще разпредели дивидент от 0,16 лв. на акция за 2023 г.
преди 4 години Евтиното идва от това че нямаш обслужвания и караш безплатно. Другото е пестене на нерви и време от сервизи и по малко се тровиш. На мене ми писна да ми смърди на изгоряло всеки път като запаля и като минах на Теслата се родих.Другото е че колата е на друго ниво на пътя - никой не може да се пререди пред теб или да те запуши да не можеш да се престроиш в задръстванията. Само пипваш *** за ускорение и си в другата лента. Няма скрибуцания и тракания защото не спира със дискове и накладки (има но не ги ползва освен за задържане на място) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години я ГИ ДАЙ ТЕЗИ СМЕТКИ ВЪВ ФОРУМА в темата за ел колите, че на мен ми излиза че до 150000км няма никаква икономия отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години сподели сметката ... може да си сбърркал някъде :)щото и аз харесвах ферари, но не излиза сметката ... по същата причина не си купих и Бентли, не им падат цените, не ги карат хората ... сигурно защото не стават ! .... карам си каруцата, ако се сучпи нещо с пирони и тел се оправя, коня пасе от обществените градинки и всичко ми е фрии! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Има една уловка при изчисленията ел срещу ДВГ - електрическата започва да показва предимствата си в дългорочен план, т.е. ресурсът й е много по-голям. Сумата спестени пари от гориво, поддръжка, ремонти, данъци и (извън БГ) субсидии трябва да се смята за поне 10г. По това време ДВГ колата вече е риск, а електричката си джитка. Да, ще се наложи смяна на батерия по някое време, но това е планиран разход, а и ако си ок с намаления капацитет, можеш да продължиш да си я караш. Специално при тесла няма как да се сравни, защото нямат модел с ДВГ, но при хюндай кона, например, може лесно да се сметне, че за 5г. разликата спрямо съответната ДВГ се спестява, а за 10г. електрическата вече е с десетки хиляди лв. по-изгодна. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Авторът на статията явно е бил напушен като я пише отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Колите на тесла не са икономически обосновани!Харесвам модел 3, чаках я и сина ми я харесва и щчх да я купувам... и съм я смятал многкратно!Еми не излиза сметката!Купуват ги хора, които не могат да си правят сметката или искат да са в крак с новото или ги е грижа за "екологията" повече, но аз просто не мога да я купя нова! Не е рентабилна! Сега ги гледам стари, защото само на една много по-ниска цена на придобиване би имало икономическа изгода, но дори втора употреба са на много вискои цени все още! Чудя се защо не им падат цените както на обикновенните автомобили! Какво толкова необикновенно има у тях! Не мога да разбера! Сипвам си безина и се радвам на по-евтиния избор и петрол напоследък. А това също - ако цената на петрола се вдигне да кажем с два и половина - три пъти някъде ще се изравни по разход с теслата модел 3 или с втора ръка/от батерията зависи/ отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Слънчевата енергия и Солар сити нищо ли са бе, тавариш??! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години кат почнеш и ти да произвеждаш собствена енегрия тогаа пак се обади ама по подготвен .... от 5 години само зеленясвате а на практика нищо, мноо ясно че е нищо щот от нищо ток не се прай .... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години А де!? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години що? отговор Сигнализирай за неуместен коментар